nedeľa, februára 10

Monster of Silence

Vyrástla medzi nami Obluda Ticha. Objíma ma svojím hnusným, šupinatým, ľadovým telom a zatína do mňa svoje drápy. V tom tichu počujem tú vzdialenosť, čo narástla medzi nami. V tom tichu takmer nečujne šumia jednotky a hlavne nuly. Nás sa už netýkajú. V tom tichu počujem tú smutnú pravdu. Že si ma nikdy nemiloval.
Kŕmiš tú Obludu veľkými šťavnatými kúskami Významného Mlčania. Rastie. Celú ma objíma, zapcháva ústa, nemôžem dýchať, nemôžem hovoriť, nemôžem písať. V tom tichu mi premieta strašidelné obrázky o mojej malosti, hlúposti, oddanosti, závislosti a žiarlivosti. Vidím ich tisíckrát zväčšené na očnom pozadí. Nemôžem ujsť.
Snažím sa ju ignorovať. Niekedy sa mi to podarí, ale vždy znovu ma ovanie svojím smradľavým, zeleným dychom plným smútku.
A ja mlčím.

Žiadne komentáre: