sobota, marca 24

Clips to make Felisia felix

Aby som nezabudla :-)

Monty Pythons musí byť: Always Look On The Bright Side of Life. A jeden klip nestačí: Life of Brian scenes.
Mačky sú všade okolo. A stále hladné. Hungry Cat
Mňága a žďorp mi hrá často. Veľmi vydarený videoklip so súčasným ministrom vnútra: Mňága feat. Ministr.
Radůza. Skvelá speváčka. Škoda že som našla iba jeden klip.
Nouvelle vague, veľmi príjemný band: Dance with Me, moja obľúbená Too Drunk to Fuck, Just Can't Get Enough feat. Moby
Veľmi fajný bratislavský klip SDA & Dj Wich - Klip.
Bridget Jones & Gabrielle
Pripomienka hippie časov Vlasy
Manu
Zaspievajme si so šéfkuchárkou pod čapicou, povedal pohan a pustil Not Unusual
Klip Rubikon pobaví.
Často si spievam: Wish You Were Here, A ja sprostá, Tybrdofak?
A keď prídu Vianoce pustím si Merry Christmas!

Žiadne komentáre: