streda, apríla 11

Things that make me happy

Keby som náhodou zabudla.

- prechádzka po nábreží v podvečernom svetle
- keď fičím na bicykli a zapadá slnko
- keď sedím s priateľmi, ktorí zanietene diskutujú a ja môžem len ticho sedieť a vychutnávať
- keď sedím s priateľmi a zanietene diskutujem
- keď sedím s priateľmi
- spokojne pradúca mačka
- malebne pohodená mačka
- Liptov. Praha.
- keď mám pod nohami Cestu. dobrý stop
- akékoľvek jedlo od ER, napísané alebo uvarené
- naozaj užitočná práca
- pochvala za dobre urobenú prácu
- milovanie, po ktorom sa od srdca smejem
- písanie. dobré písanie ešte viac
- Denník Bridget Jonesovej
- terrypratchett, harrypotter
- jedno orosené načapované v správnej chvíli
- zvítanie sa na stanici
- cesta niekam, kde ma čakajú
- more
- kvetináč rozkvitnutý vďaka mne
- západ slnka, východ slnka, večer pod hviezdami
- rozsvietený vianočný stromček a pod ním darčeky
- láskyplné myšlienky na milovanú osobu
- keď sa podarí dobrý vtípek
- dobrý fotografický úlovok
- sánkovanie. plávanie. tanec. od srdca

3 komentáre:

Aventerra povedal(a)...

Máš pekné myšlienky a nezvyčajné postrehy. Páči sa mi najmú veta - kvetináč rozkvitnutý vďaka mne. Núti ma usmievať sa. :) Zaujímavý zoznam..

felisia povedal(a)...

dakujem :-)
skusala som kedysi vypestovat kvety od semienka. je to neuveritelne pozorovat ten proces. clovek sa naozaj musi usmievat.

Aventerra povedal(a)...

hej, aj ja som raz skúšala. ešte na základnej škole. bola to akási dvojklíčnolistová rastlinka. prvé listy boli úplne iné, ako by mali byť. tie ostatné už boli ako podľa obrázka. netuším, čo sa s tým kvetom nakoniec stalo. :)