utorok, januára 22

Lota Lota

Tak naša pubiška už má nový domov. Mne je trochu smutno, tmavá beštia chlpatá smutne vymňaukáva a hľadá ju, lebo stratila kamošku na šantenie a bitky a svetlá beštia chlpatá si konečne oddýchla, lebo má svätý pokoj a plnú misku, z ktorej jej nikto neodjedá.
Lota - divoká beštia a prítulné mačiatko. Potrebuje sa vyšalieť, vyblázniť a potom sa nechať trošku pohladkať a potúliť sa. Objavovať nové veci a skúmať hranice. Je drzá a smelá. Dovoľuje si na staršie beštie, občas jej to prejde, občas dostane po držke. Vystrkuje drápy, cerí zuby. Natŕča chrbátik, zadok vystrkuje. Naháňa si do kruhu vlastný chvost, najradšej na nebezpečných miestach. Rachoce, dupoce, škriabe, rámusí, dubasí. Votrie sa do pozornosti a vzápätí sa beží schovať. Nikdy si nedá siahnuť na bruško ale spí sebavedome bruchom nahor, akoby bola presvedčená, že jej sa nič nemôže stať.
Pripomenula mi vlastnú pubertu, ktorú som vlastne ani nemala. Musela som rýchlo dospieť. Chýba mi dospievanie. Čas divokých, bezstarostných, polodetských-polodospelých výčinov. Zakázaného ovocia. Prvých nešikovných lások a dospeláckych vecí konaných z detskou nevinnosťou.
Bezelstný, otvorený, smelý, zábavný a hravý pohľad na svet. Niekedy sa snažím ten čas vrátiť. Je to zábavné.
Niečo som sa v tomto smere od Lotky naučila. Určite sa mi to zíde.
Prajem si z celého srdca, aby mala pubiška skvelý a láskyplný nový domov.

Žiadne komentáre: