streda, júla 2

Moji guru

V terajšom úseku života mám týchto guru:
  • Elena a Eva
ktoré ma naučili všeličo o šatičkách, botičkách, vzťahoch a iných dôležitých veciach v živote ženy. Odhalili mi tajomstvá ako Význam krátkej sukne pre mužov, Prečo sa treba narúžovať pred každou dôležitou (bojovou) udalosťou a Ako získať sebavedomie z mačacích konzerv.
  • Ester R. a jej pani matka
ktoré ma naučili všelijaké užitočné kuchynské vecičky, dozvedela som sa načo sú kuchynské nožnice, čosi o význame mrazáku v živote domácnosti a ako urobiť francúzsky dresing na šalát. Od Ester sa učím vychutnávať dobré jedlo, aj keď v tom má prsty aj BestFrJENd.
  • jeden Učiteľ
ktorý ma vedie na ceste pri driftovaní späť.
  • Olga Šípková
od ktorej viem čo-to o endorfínoch a radosti z pohybu. A ukázala mi, že pri športovaní sa fakt chudne.
  • Harry Potter
od ktorého viem, načo je človeku v živote puberta. A čo sa stane, ak sa ju človeku podarí prežiť.

Žiadne komentáre: