piatok, marca 23

Mám ťa rada

Za všetky tie dlhé večery, za celé to more slov, za všetky tie nosaté smajly, za ten hlúpy úsmev čo som nosila po uliciach a dával mi krídla. Dlhé mesiace.
Pre tvoje šialené vlasy, pre tvoje zmyselné pery, pre sexi znamienka čo som chcela pohladkať ale nikdy som nemohla. A koľkokrát. Napriek toľkým slzám, napriek červenému hnevu, napriek tej bolesti a nechápavému tichu. Keď si odišiel do silvestrovskej noci.
Láska sa nepýta, či môže vstúpiť, je proste tu, sedí mi na pleci ako nevyliečiteľná kocovina, rovnako bolí. Lenže potom pohladí, objíme, zahreje ako teplá deka, do ktorej sa môžem zabaliť. Ten šťastný úsmev sa nedá zabudnúť.
Viem, že máš rád tú kočičku z webu, tú čo nie som ja, tú vtipnú, krásnu, nezávislú, bezproblémovú a veselú. Vyrieši každý problém ľavou zadnou, zapradie, zaškrabká, stočí sa do klbka. Môžeš ju vypnúť.
Budem stále tu. Nemôžem kráčať s tebou. Nemôžem ťa objímať. Ale môžem ti priať šťastie, želať ti lásku, myslieť na teba so srdcom plným na prasknutie radosti. Popriať ti šťastnú cestu a dúfať, že bez problémov dorazíš. A nezabudni pivko na cestu. Aby si nepoblúdil a našiel domov.
Mám ťa rada. Na inom nezáleží.

Žiadne komentáre: