pondelok, mája 21

Big Illusion Ends

No. Nemilo som prekvapila samu seba. Šokovala som sa. Takýto hysterický výstup sa mi nepodaril od čias, keď sa môj (vtedajší) frajer nevedel rozhodnúť medzi mnou a kamoškou čo sa skvele bozkávala a neobťažovala ho svojimi problémami. Svoje nesprávne rozhodnutie vybrať si mňa trpko oľutoval. Zdá sa, že ty sa vieš rozhodovať dobre.
Bol to krásny večer. Vratné lahve sa mi skutočne páčili. Dobre som sa pobavila. Chlapi sa asi pobavia viac, ale ženy s nadhľadom tiež. Navyše v mojom obľúbenom kine Aero - "kino ve kterém se budete vznášet". Starý kulturák. S držiakmi na rôzne veľkosti pohárov - od pollitrákov po poldecáky na sedadle pred vami. Niežeby som si tam niekedy niečo odložila. Ale tá možnosť sa mi strašne páčila. A zábavalo ma to.
Potom sme sa poflakovali po žižkovských kopcoch. S pivom v plastovom kelímku v ruke. Z bufáča na Parukářce bol až gýčovito krásny pohľad na Prahu. A na zapadajúce slnko nad sochou Žižku. Samí pankáči, psi, čapák do kelímku a "Girl, you really got me now" a iné vypaľovačky. Ďalšia strašne podozrivá hospoda na Žižkove s podozrivou zahrádkou vo dvore, na ktorú sa išlo cez záchody a tmavé chodby. "Žižkov má hospodu v každom dome".
Zahrádka v Riegráčích. Koniec pohodového večera. Neviem čo som vlastne chcela. Prišlo na to, kde budeme spať. Poslal si ma domov. Naštvalo ma to. V živote som neprosila o sex. Nemohla som to zniesť. Bral si mi hračku, čo som si vysnívala za výkladom. Bral si mi poslednú ilúziu.
Rovnako nadrbaný typ v električke prehodil smerom ku mne, keď si vypadol: Už jedem domů. A ja na to - už je načase. Uškrnul sa. Počul nás ako na teba revem niečo o tom, kedy ťa bude ďalšia holka prosiť o to, aby si ju pretiahol.
Can't face myself. I'm going slightly mad.
Milujem ťa. Alebo sa aspoň zubami-nechtami držím tej ilúzie lásky. Som ochotná urobiť pre to čokoľvek. Bez ohľadu na to, ako to zajtra bude bolieť. Urobila by som hocičo.
Dúfam, že ťa to definitívne vystrašilo a odradilo. A že už ma nebudeš kontaktovať. Pretože ja sa tej ilúzie vzdať nedokážem. A nechcem sa definitívne zblázniť.

Žiadne komentáre: