nedeľa, septembra 9

Čas obzrieť sa

Víkend so mnou.
Zoznámte sa: ja - ja. Teší ma. Aj mňa.
Je príjemné sa s tebou stretnúť.

Žiadne prapodivné konštrukcie. Žiadne jedovaté samožerské myšlienky otravujúce myseľ. Žiadne nenávistné kecy.
Pohoda. Dlhá ranná káva. Dobré jedlo pripravené s láskou, pozornosťou a (miernym) úsilím. Pravidelne dodávaný čerstvý vzduch. Veľa spánku po dlhom vysedávaní do noci - v tých chvíľach, ktoré milujem. Podvečer, ktorý prerastie až v skorú rannú hodinu. Čas na zamyslenie.

Myslím na minulosť. Dávnu minulosť. Zdá sa, že je kľúčom k budúcnosti. Dávam si pozor, aby som neskĺzla do sebaľútosti. Našľapujem opatrne. Ale už to tak nebolí. Ako kedysi. Smútok zostane. Ale bolesť poľaví.
Prišiel čas poriadne sa obzrieť za seba. Vyrovnať sa s tým. Poučiť sa. Nechať za sebou nepotrebný bordel a vziať si so sebou všetko pekné a užitočné.
Je čas poriadne sa obzrieť a potom smelo vykročiť. Vpred. Je čas byť k sebe dobrá.

Žiadne komentáre: