streda, septembra 12

Lover

The Lovers - Crick Crak

Despotický manipulátor. Telíčko už vykazovalo prvé znaky budúceho zaguľatenia. Vlasový porast pomaly trúbil na ústup, ale nahrádzal ho elegantnou briadkou. Trošku pripomínal Hercula Poirota. Rovnako chytrý. Akurát mladší. A nebol vymyslený.
Pevnou rukou šéfoval svojim podriadeným. A rovnako pevnou rukou riadil aj svojich priateľov. No - priateľov. Skôr spriatelených podriadených. Myslím, že nemal skutočných priateľov.
Od prvého okamihu ma neodolateľne priťahoval. Stretávali sme sa vrámci partičky. Takmer vždy sme skončili u mňa doma. Lietali medzi nami elektrické výboje ale tvárili sme sa že nič. Vzrušovalo ma to, niekedy som sa celá nekontrolovateľne roztriasla.
Myslela som, že mi zlomil srdce.
Zbúral všetky mýty. Prevrátil všetky stereotypy, všetky presvedčenia. Všetko otočil naruby. Vyvrátil všetky moje doterajšie presvedčenia. O tom, že si ma získa iba niekto, kto je toho HODEN, iba SKUTOČNE DOBRÝ Človek. O tom, že najkrajšie milovanie je z lásky. A o tom, že na veľkosti záleží. Predviedol skutočne Veľké Predstavenie. S malým gašparkom.
Srdce ostalo ticho. V elektrickej búrke čo sa mi odohrávala na celom povrchu telíčka nemalo šancu. Všetky moje bunky ho chceli. Telo dostalo triašku a horúčku keď sa ozval. Veľký Manipulátor dokázal veľké veci. Cítila som sa ako Príťažlivá Žena. Skvelá. Neodolateľná. Múdra. Hodná vypočutia. Hodná Jeho Pozornosti.
Dokonca som uverila, že

I'm only here
To bring you free love
Let's make it clear
That this is free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love


A ráno, keď som kráčala z jeho ponurého malého bytu nádhernou vilovou štvrťou, mala som na perách spokojný úsmev. Kým som šla do roboty, zašla som do svojej obľúbenej kaviarne a dala som si výborné capuccino. Keby som vedela fajčiť, zapálim si k nemu. Nič z toho normálne nerobím. Ale keď hrešíme pri pôžitkoch, ktoré nám život dáva, treba si to vychutnať. Do dna.

Žiadne komentáre: