štvrtok, septembra 6

Ehm, dovolenka

Nebol to moc dobrý nápad. Zabudla som, že už nemám 20 rokov. Keď som vydržala cestovať celú noc autobusom a ráno som bola svieža ako rybička. Prespávať v stane celé leto a ešte mi to robilo radosť.
No dobre. Bolo aj zopár trblietavých okamihov. Aj pršalo a celý deň bol v . Zachránil ho výlet do mesta . A sme objavovali jeho krásy . Nie sme predsa žiadni burani. Krásu oceniť vieme. Aj históriu.
Iba mali na môj vkus málo. Dúfam, že ostatné vylihovali doma na vankúšikoch. Aj nám bolo nakoniec takmer ako v raji .
A večer na pláži vyšiel . A svietil nám na a do snov.

A nakoniec sme si vychutnali všetky farby mora

modré odtiene vody a hôr. Zelené stromy. Červenú spálenú pokožku. Dočierna otlačenú prdel zo spania na zemi a celúúúúúúúú dlhúúúúúúúú čiernobielu cestu autobusom domov.

Žiadne komentáre: