piatok, júna 15

Something is wrong with this world

Ultimately wrong. Inak by ho neriadili vzťahy, ktoré vzniknú na základe hormonálneho poblúznenia. Inak by som mohla byť s človekom, ktorého mám rada. Ako koňa. Mohla by som byť s človekom, ktorý:
- je múdry
- je vtipný
- má najlepšie srdce na svete
- vie skvele variť
- rozumieme si ako nikdy s nikým iným
- sme tu jeden pre druhého. vždy.

Namiesto toho ma musia priťahovať:
- malí napoleoni s velikášskym komplexom
- zamindrákovaní despoti
- pekní blonďáčikovia s bezelstnou tváričkou
- a vôbec ľudia čo nemilujú mňa

Niekde sa stala chyba. Ja predsa nepotrebujem lásku so špeciálnymi efektmi, vybuchujúcimi ohňostrojmi a rozsiahlymi požiarmi v srdci a celom tele. Stačí mi obyčajná, bežná, nudná, všedná, každodenná láska. Ale ako to vysvetliť srdcu a telu?

2 komentáre:

Coy povedal(a)...

Hmm, kde som toto uz len pocula... Pockat! Tusim som hovorila to iste!
Takze nie si v tom sama, resp. nie som v tom sama...

felisia povedal(a)...

nojo, komu sa to nestalo nech hodi komentom :-)))