nedeľa, júna 3

Stuff to do when you're feeling shitty

Urobte si veľký hrnček obľúbeného nápoja. Kávu s mliekom / kakavko / čaj s názvom Dobrá nálada/mlieko - to je vcelku jedno, len nech to je srdcu najbližšie a hlavne do veľkej a obľúbenej šálky. Ja som si urobila kávu s mliekom do obľúbeného hrnčeka. Zakusujte keksíkmi. Podľa mňa bude čoskoro vedecky dokázaný liečivý účinok mlieka a keksíkov na deti všetkých vekových kategórií. Káva s mliekom a chocolate chip cookies.
Stúľte sa do pohodlnej polohy na gauči/kresle/inom pelechu, kde sa cítite bezpečne a pokojne.
Obložte sa beštiami chlpatými, nepoznám nič upokojujúcejšie ako hladkať pradúcu mačku. Jedna zaliezla pod deku, ktorou som sa prikryla a nechala sa škrabkať na brušku. Jej pradenie počuť snáď na kilometer. Druhá mi vyliezla na brucho a slastne sa tam upelešila. Pradie tíško, poznám to len podľa slabých vibrácií keď sa jej dotknem. Všetka bolesť z brucha mi pomaly odchádzala.
Zapnite si niečo nenáročné v bedni. Napríklad Priateľov, neurazí, pobaví, je to vtipné a netreba pri tom rozmýšľať. Poteší aj cestopis Michaela Palina. Keď vidíte ľudí čo sa prcajú po Sahare, cez deň v šialenej horúčave, v noci v studenej zime, jedia iba kuskus s kozičkou čo ich predtým sprevádzala v karaváne, a za vrchol luxusného hotela považujú tieň stromu, ktorý nájdu v čase najväčšej obednej horúčavy, tak si pomyslíte, že vám vlastne až tak zle nie je.
Karavána dorazila do oázy, káva je dopitá, keksíky zjedené, beštie chlpaté pospali, je čas dať si šlofíka.

5 komentárov:

-- kamikatze -- povedal(a)...

mam caj s mielkom a cajove susienky... chybaju mi chlpate bestie :D teda tie moje bestie su hole... co teraz? :DD

felisia povedal(a)...

no, nebudem popierat, ze tomu feedbacku co dostavas pri pradeni sa maloco vyrovna :-)))
ale ono je to asi jedno, k akej bestii sa nakoniec pritulis, ked ti da trochu tepla, pritulnosti a naklonnosti.

Lilith povedal(a)...

true :-) praktikujem podobne... az na to ze bestie su vacsinou daleko a bednu mam len pocitacovu ... tak si pustim muzicku a tulim sa ku knizke :-)

felisia povedal(a)...

ono sa vzdy nieco pritulne najde :-))

Lilith povedal(a)...

Fel: Uz mam bestiu aj doma, ale tulit sa k nej velmi nemozem lebo ju rozpucim ... :-)