utorok, augusta 28

Jěště mi scházíš

Jěště mi scházíš
Jěště jsem nepřivykla
že nepřicházíš
že se nenaloguješ.
Okno se neotevře,
"zdravííím" se neobjeví.
Že prostě jinde s jinou jseš.


Zbieram staré črepiny. Občas sa na nich porežem. Ale nevládzem ich vyhodiť. Ešte nie. Ešte naháňam ten starý prelud. A dúfam, že ho nikdy nedohoním. Ešte hľadám aj najmenšie tvoje stopy vo virtuálnom svete. Stačí sa mi na ne dívať. Nechcem viac.
Ani menej.
Neviem ťa nechať bežať.
A ty si už v skutočnosti dávno dávno preč. V skutočnosti si tu ani nikdy nebol.
V skutočnosti sme dve malé bezvýznamné zhluky jednotiek a núl na kremíkovom pieskovisku.

1 komentár:

-- kamikatze -- povedal(a)...

"hladam tvoje stopy vo virtualnom svete" uzasna veta... tiez to robim... a je mi potom smutno, lebo uz len tieto drobnosti mi dokazuju ze este je / su...