nedeľa, augusta 12

Moje balkónové gýče

Nechcem byť smutná. Tak tu je niečo na rozveselenie. Ako včera povedal kamarát - zariadila som si balkón s vkusom sebe vlastným. Môj vkus mi povedal, že na balkón patria aj balkónové gýče. Bez nich to nemá šmrnc a vtip. Bez nich je nuda. Človek sa nemá na čo pozerať, na čom sa zabaviť, čím oko potešiť.
Balkónové gýče proste musia byť.
Najgýčovatejší gýč sú svetielka. Také čo svietia do noci, keď človek sedí s priateľmi, osvetľujú milé tváre a pohár vína a kričia do tmy nad mestom - tu sú ľudia čo sa bavia a sú spolu. Radi.


Na balkón podľa môjho názoru patria aj kvety. Muškáty, petúnie, gazánie, slnečnice a iné tak neužitočné a tak pekné rastlinky. A možno trochu užitočnej zeleniny. Ktovie či z tých paradajok a chilli nakoniec bude aspoň jedna-dve na ochutnanie, nehovoriac o tých kilách do leča.

A ovocia tiež.

Aj príroda vie niekedy vyrobiť parádne gýče. A ako človeka potešia!


Najkrajším gýčom sú pre mňa samozrejme beštie chlpaté povaľujúce sa kdesi medzi slnečnicami a aksamitníkom. Ale tie si nechám pre seba.

P.S. Bazén som ešte nevyskúšala. Počasie je nahouby. Aj kačička je z toho smutná.

Žiadne komentáre: